• viac ako 20.000 tovarov online
  • bezpečný nákup
  • móda pre každý typ postavy
Spodná bielizeň (pánska)
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
  • 14
  • 16
od
do
Boxerky(13)
Zoradiť podľa:

Pánske boxerky

Seizmické posuny sa vo svete pánskej spodnej bielizne stávajú vzácne, takmer nikdy. Množstvo pánov si celý život oblieka rovnaký typ slipov, deň čo deň, bez akéhokoľvek záujmu o zmenu. Po celé generácie sa páni, počnúc rokom 1940, zamerali na dve základné možnosti: boxer šortky a slipy. Napriek tomu obe tieto klasické typy spodnej bielizne zatienil štýl, ktorý pred 25 rokmi neexistoval.

Boxerky - s dĺžkou tradičných boxer šortiek a tvarovým profilom slipov - sa stali ohromne obľúbenými a v súčasnosti zabrali 40% trhu pánskej spodnej bielizne. Tento štýl získava obľubu, pretože muži upúšťajú od voľného spodného prádla v prospech užšieho, bezpečnejšieho. V ich začiatkoch to bol veľmi avantgardný, "statement" kúsok.

Ako sa zo sexy kuriózneho kúsku stal kúsok absolútne všadeprítomný? Najpádnejším dôvodom rozhodnúť sa pre skvelé boxerky bola túžba po pohodlí. Nohavice sa "zmrštili", módne trendy zoštíhlili siluety a páni riskujú, že boxerské šortky sa im budú zhlukovať pod tesnými džínsami, alebo chino nohavicami. Páni si v súčasnosti do značnej miery kupujú oblečenie sami, skúmajú tkaniny a štýly a dokonca aj vidieť farbu spodnej bielizne sa javí ako zaujímavá voľba. Štýly spodnej bielizne sú pestrejšie než kedykoľvek predtým. Ak je prioritou priliehavosť, sú tu tesné ale podporné štýly, ako nízke, stredné a vysoko strihané slipy. Boxerky sú pre tých, ktorí hľadajú viac voľnosti. Tí odvážnejší si môžu obliecť spodnú bielizeň v štýle bikín, alebo táng. Všetky tieto možnosti urobili pánov odvážnejšími a dopomohli boxerkám k dominantnému postaveniu vnútri zásuvky so spodnou bielizňou.

Hybrid boxeriek a slipov (kratší strih ako boxerky) trafil zlatý stred medzi pohodlím a pokrytím, a pomohol presvedčiť pánov na zmenu. Príchod boxeriek sa skutočne veľmi dobre vyrovnáva s komfortom. Krásne vojdú do vašich džínsov a máte pocit, že všetko je na svojom mieste. Z tohto pohľadu to naozaj bola iná skúsenosť, než na čo boli páni zvyknutí.

Boxerky na to ale neboli úplne samé. Up - štart spodná bielizeň sa tešilo dlhoročné podpore prominentných pánskych štýlových časopisov, ktoré bežne varovali čitateľa, že lojalita ku klasickému spodnému prádlu je krok mimo módy. "Boxerky vedia všetko, čo by spodná bielizeň malo vedieť. Sú vrcholom civilizácie spodného prádla.", vyhlásil Esquire v nákupnom sprievodcovi spodného prádla.

Zákazníci si to všimli a začali upúšťať od klasiky. Od pouličných butikov po rozsiahlej nákupné centrá, prakticky každý predajca kladie boxerky "dopredu a doprostred" v oddeleniach pánskeho prádla. To čo sa kedysi strácalo medzi boxer šortkami a bielymi slipami sa môže pochváliť komplikovanými showroom-mi.

"Pre mužov, bež ohľadu na ich vekové rozpätie, boxerky = byť sexy"

Novodobá história pánskej spodnej bielizne je pomerne krátka. Flanelové dlhé spodky vládli na pultoch až do roku 1935. Jednoduché Jockey slipy Arthura Kneiblera s ich zvýšenou úrovňou podpory sa stali okamžite hitom. Boxer šortky navrhnuté Jacobom Golomb a slipy vládli až po roky deväťdesiate.

Štýl boxeriek, ako ich poznáme dnes vytvoril Calvin Klein začiatkom 90. rokov. Módny návrhár John Varvatos bol vedúcim divízie pánskych odevov a jeho tím začal revolúciu spodnej bielizne s jednoduchým zábleskom inšpirácie. Varvatos, ktorý pokračoval a založil svoj vlastný módny dom v roku 1999, v interview o dve desaťročia neskôr povedal: odstrihli sme len pár dlhých spodkov, a mysleli sme, že by to mohlo byť v pohode. "

Vstup Marka Wahlberga. Herec a producent sa preslávil v roku 1990 ako rapper s názvom Marky Mark. V roku 1992 sa objavil v reklame Calvin Klein oblečený len v boxerkách a baseballovej čiapke. Nasledovala séria pikantných reklám Wahlberga a supermodelky Kate Moss. Moss tvrdí, že natáčanie reklám ju dostalo na pokraj nervového zrútenia a Wahlberg nazýva reklamy rozpačitým, ale svet spodného prádla už nikdy nebude rovnaký. V prvom rade, pomocou reklám Calvin Klein, sa nový druh spodnej bielizne začal považovať za sexy - alternatívny štýl neohrozeného samca, dokonca aj keď boxerky nie sú príliš tesné ani odhaľujúce.

Pre mužov, bež ohľadu na ich vekové rozpätie, boxerky = byť sexy" povedal Jason Scarlatti, kreatívny riaditeľ a viceprezident pre dizajn Calvin Klein. A za ďalšie, páni prijali boxerky pre ich pohodlie. Medzinárodná futbalová hviezda David Beckham spôsobil v roku 2012 rovnaký rozruch ako Wahlberg, v reklame pre H & M. Švédsky módny reťazec dokonca postavil lesklé strieborné sochy Beckhama oblečeného len v boxerkách.

Ale obnažovanie pokožky nie je všetko. Sexy reklama slúži len na zachytenie počiatočnej pozornosti. Páni si zvolili boxerky, pretože zvažujú pre seba tie najlepšie možnosti. Je oveľa viac informácií, je to o sebavzdelávaní zákazníka alebo o viac zvedavých zákazníkoch. Páni majú zvýšený záujem o kúsky, ktoré môžu byť nosené ako v posilňovni, tak v každodennom živote.

Páni hľadajú praktickú základnú vrstvu, ktorá poskytne funkčnosť i pohodlie. Už prekročili "byť sexy", je to viac o funkčnosti a aktívnom životnom štýle. Dokonca aj keď neskáčete cez prekážky, alebo nehráte basketbal, máte navigáciu každodennými skúškami. Popularita telo objímajúcej spodnej bielizne je teraz výzvou k explózii experimentovania s látkami spodnej bielizne pre vysoko výkonného muža. Prémiové značky uviedli ambicióznejšie návrhy, zatiaľ čo oddaní stúpenci funkčnosti, hlavne športovej značky sľubujú robustný mužnosť ruka v ruke s neporovnateľnou funkčnosťou. Objavujú sa tkaniny s "takmer magickými vlastnosťami", s integrovaným systémom riadenia vlhkosti a schopnosťami rýchleho schnutia.

Pánske boxerky sa stávajú módnou súčasťou, sú žiadané jasnejšie, divokejšie farby, vzory, materiály a štýly. Napríklad fuchsiová, machová, závodné pruhy, kvetinové vzory, kreslené postavičky. Na trhu sú bezšvíkové boxerky, boxerky so širokým pásom, s vreckami. Používa sa priedušná sieťovina, bambus, lykra, bavlna a tak ďalej ...

A čo na to dámy?

A ani dámy už svojím šikovným chlapom nemusí závidieť túto super súčasť garderóby. Vyrábajú sa už totiž aj boxerky priamo určené im, so strihom a dizajnom navrhnutým pre nežné pohlavie. Dámske boxerky majú na rozdiel od pánskych svoj účel predovšetkým na spanie a leňošenie doma či na záhrade, skrátka všade tam, kde má pohodlie prevahu pred všetkým ostatným.

Boxerky alebo slipy?

Klingel prichádza so širokou ponukou pánskeho spodného prádla. Boxerky alebo slipy. Voľba je individuálna. V každom prípade Klingel pre vás má k dispozícii pánske boxerky v neprebernom množstve vzorov a farieb z rôznych materiálov, či už sa rozhodnete pre klasické jednofarebné, alebo štýlové pruhované alebo kockované, samozrejme všetky v cenovo výhodných baleniach viac kusov.


waiting...
všetky ceny sú vrátane DPH Poštovné a balné vo výške 4,95 € platíte pri jednej objednávke iba raz