• viac ako 20.000 tovarov online
  • bezpečný nákup
  • móda pre každý typ postavy
Informácie o Corona

Pomoc

Už si neželám zasielanie katalógov, čo musím pre to spraviť?

Ak si neželáte v budúcnosti zasielanie našich katalógov, oznámte nám toto prostredníctvom e-mailu. service@klingel.sk Výber zákazníkov, ktorí obdržia náš katalóg robíme spravidla už 8-10 týždňov vopred. Preto sa môže stať, že počas tohto prechodného obdobia budete ešte do schránky naše katalógy dostávať i napriek tomu, že ste požiadali o zrušenie ich zasielania. Prosíme Vás o porozumenie a strpenie.

Kód mojej poukážky nebol systémom akceptovaný. Čo mám robiť?

Ak systém pri objednávke kód poukážky neakceptuje, overte dátum jej platnosti. Ak je kód stále platný, obráťte sa na náš zákaznícky servis, radi Vám s týmto problémom pomôžeme! Kontakty - zákaznícky servis

Ako si môžem po odoslaní overiť údaje z mojej objednávky?

Všetky informácie nájdete v potvrdení objednávky, ktoré Vám bude obratom po jej prijatí zaslané na Vašu e-mailovú adresu. Ak ste potvrdzujúci e-mail neobdržali, skontrolujte prosím priečinok SPAM. Ak by ste ho nenašli ani tu, skontrolujte prosím správnosť e-mailovej adresy vo svojom zákazníckom konte online. Môj KLiNGEL - prihlásenie
Tu okrem iného nájdete aj prehľad Vašich objednávok.
Ak by ste Vami odoslanú objednávku nenašli ani tu, tak sa pravdepodobne stala niekde chyba a je nutné tovar objednať znovu.
Ak by uvedené problémy nastali našou chybou, vopred sa ospravedlňujeme.

Ako postupovať pri zmene osobných údajov?

Vo svojom zákazníckom konte môžete svoje osobné údaje kedykoľvek opraviť, aktualizovať alebo zmeniť. Ak ste si ešte zákaznícke konto nevytvorili, môžete tak urobiť TU. Vytvoriť zákaznícke konto Môj KLiNGEL

Koľko zaplatím za poštovné?

Cena poštovného a balného nezávisí od hodnoty objednávky a jeho hodnota je 4,95 €. Náklady na poštovné nie sú závislé od výšky objednávky a účtujú sa pri jednej objednávke iba raz. To znamená, že ak Vám tovar z jednej objednávky doručíme vo viacerých zásielkach, platíte iba za jedno doručenie a za ostatné doručené zásielky platí poštovné spoločnosť KLiNGEL.

Tovar z katalógu nie je v online ponuke, ako mám ďalej postupovať, ak si ho chcem objednať?

Nenašli ste pomocou funkcie hľadania v online ponuke tovar, ktorý ste si vyhliadli v tlačenom katalógu? V takomto prípade zadajte objednávacie číslo do objednávacej karty a objednávku odošlite.

Ako zistím, či ste obdržali moju online objednávku?

Po odoslaní online objednávky Vám bude obratom zaslané potvrdenie o jej prijatí prostredníctvom e-mailu.
Ak ani po niekoľkých hodinách nenájdete toto potvrdenie vo svojej e-mailovej schránke, skontrolujte či potvrdzujuci mail nie je označený ako spam. Ak ho nenájdete ani tam, môžete zmeny statusu Vašej objednávky sledovať aj na Vašom zákazníckom účte online. Môj KLiNGEL zákaznícke konto

Môžem si objednať aktuálny katalóg?

Náš aktuálny katalóg si môžete objednať kedykoľvek a zadarmo Objednať katalóg

Kto je mojim obchodným partnerom pri objednávaní - predaju tovaru?

Odoslaním objednávky uzatvárate obchodnú zmluvu s KLiNGEL s.r.o.

Čo robiť, ak mi nebolo doručené potvrdenie objednávky?

Preverte prosím, či potvrdenie o objednávke nie je v adresári pre spam. Ak ho tam nenájdete, skúste si status svojej objednávky overiť v online zákazníckom konte. Môj KLiNGEL zákaznícke konto

Dokedy môžem objednaný tovar vrátiť?

V KLiNGEL nakupujete bez rizika, t.j. dodaný tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť v lehote do 14-tich pracovných dní. Kúpna zmluva nadobúda účinnosť dňom obdržania objednaného tovaru a od tohto dňa začína plynúť 14-dňová lehota na vrátenie tovaru.


waiting...
všetky ceny sú vrátane DPH Poštovné a balné vo výške 4,95 € platíte pri jednej objednávke iba raz