• viac ako 20.000 tovarov online
  • bezpečný nákup
  • móda pre každý typ postavy
Podprsenky/spodná bielizeň-veľkosť košíčkov
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
Podprsenky/spodná bielizeň-obvod pod prsiami
  • 75
  • 80
  • 85
  • 90
  • 95
  • 100
  • 105
  • 110
od
do

Dámska bielizeň Triumph

Takmer každá dáma už stála pred voľbou medzi elegantnou a pohodlnou bielizňou. Dámska bielizeň Triumph spája v sebe perfektný strih s presvedčivým dizajnom a už nikdy sa nebudete musieť rozhodovať medzi svojimi preferenciami. Vysoko kvalitná dámska bielizeň Triumph vás nadchne neuveriteľným výberom modelov pre každú príležitosť. Od najjemnejšej zvodnej až po dokonale funkčnú bielizeň Triumph je tu pre vás so svojou ponukou pre každodenné i výnimočné okamihy.

Bielizeň, Triumph(8)
Zoradiť podľa:
Triumph

Dámska bielizeň Triumph

Dámska bielizeň Triumph uvidela svetlo sveta v stodole. Transformácia Triumph International z malej továrne na juhu Nemecka v roku 1886 na jedného z popredných výrobcov spodnej bielizne je príbehom globálneho úspechu.

Triumph má dnes zastúpenie vo viac ako 120 krajinách po celom svete. Pre svoje značky Triumph vyrába dámsku bielizeň, plavky a nočnú bielizeň, ktorá vyniká vysokou kvalitou spracovania, bezkonkurenčnými strihmi a najnovšími módnymi dizajnmi.

História dámskej bielizne Triumph

Korzetiér Johann Gottfried Spiesshofer a obchodník Michael Braun v roku 1886 založili firmu na výrobu korzetov Spiesshofer & Braun. So šiestimi šijacími strojmi a šiestimi zamestnancami začali výrobu korzetov v jednej stodole v Heubach v južnom Nemecku. Počas niekoľkých rokov firma expanduje už na 150 zamestnancov.

Belle Époque - každá dáma chce vyzerať ako cisárovná

Šnurovanie Royal. Poprsie a zadoček sú zvýraznené, pás a boky sú pevne stiahnuté do tvaru, v súlade s ideálom veľkolepej krásy počas doby nemeckého cisárstva.

V roku 1902 Spiesshofer a Braun stoja tvárou tvár faktu, že potrebujú zapamätateľný názov značky, ktorý bude zrozumiteľný, kdekoľvek bude používaný. Inšpirovaní parížskym Arc de Triomphe (Víťazným oblúkom) - "Triumph" sa stáva novou značkou. Spoločnosť rýchlo dosiahne pozíciu popredného výrobcu dámskej bielizne v Európe.

"Zlaté dvadsiate roky" - elegantné a kultivované

Ľahšie korzety sú rekonštruované a úspech podprsenky začína. Triumph úspešne vyrába produkty sa stále menším počtom švov. Móda sa stáva dostupnejšou a prirodzenejšou.

V roku 1933 Triumph zakladá svoju prvú pobočku v zahraničí, v oblasti Zurzach Švajčiarsko. V olympijskom roku 1936 spoločnosť hrdo oslavuje svoje 50. narodeniny.

Štýlová elegancia - návrat k forme a tradícii

Zbohom bob a chlapčenská postava. Po svetovej hospodárskej kríze v roku 1929 sa duch času mení. Štýlovú eleganciu nahradí sofistikovaný šik.

Triumph uvádza na trh corselette, prvý korzet bez ramienok a ďalšie inovácie, ako napr. prvé podprsenky s predným zapínaním a vymeniteľnými ramienkami.

Rok 1948 - Nový začiatok: výroba je reštartovaná, spoločnosť iniciuje mimoriadne dynamický rozvoj a od roku 1953 začne obchodovanie pod názvom "Triumph International“. Od roku 1954 do roku 1959 Triumph expanduje v celej Európe, otvára pobočky v Belgicku, Veľkej Británii, Švédsku, Taliansku, Fínsku, Nórsku, Dánsku, Rakúsku a Holandsku.

Roky hospodárskeho zázraku - Oslava novej prosperity

"New Look" - dôraz na ženské formy. Korzety prichádzajú opäť na scénu a dámska bielizeň Triumph udáva tempo a stáva sa lídrom na trhu. V roku 1954 Triumph predstavuje ramienka podprsenky vyrobené z elastických priadzí. V roku 1956 Triumph ohlasuje začiatok dlhodobej spolupráce s renomovaným nemeckým návrhárom Heinz Oestergaardom. Triumph usporiadava módne prehliadky, na ktorých modelky prvýkrát nenosia pod korzetmi trikoty. V roku 1959 sa Hilton v Berlíne stáva dejiskom najväčšej show dámskej bielizne tých čias.

V roku 1960 Triumph International expanduje do Ázie, otvára pobočky okrem iného v Hongkongu, Singapure, na Taiwane, Thajsku, Číne a Indii počas niekoľkých nasledujúcich desaťročí. V polovici 60. rokov, Triumph je jedným z troch popredných výrobcov dámskej bielizne v Japonsku. Európske podniky sa rozšírili do Španielska, Grécka, Francúzska a Portugalska. V roku 1965 Triumph International predáva dámsku bielizeň v 92 krajinách.

Swingujúce roky šesťdesiate - revolučný vývoj

V roku 1959 "Lycra®" prvé elastické vlákno, spôsobila revolúciu v móde dámskej bielizne ľahkými tkaninami a vylepšenými vlastnosťami z hľadiska prania a nosenia. V roku 1966 Triumph uvádza na trh "Doreen", kolekciu dámskej bielizne vyrobenú z polyamidu s 15% elastanu. V roku 1967 Triumph ako prvý začína používať techniku formovaných košíčkov, aby eliminoval potrebu švov. Triumph v roku 1962 spúšťa výrobu bikín a plaviek. Reklama sa tiež pohybuje novým smerom a je zameraná na sebavedomé ženy.

V sedemdesiatych rokoch továrne v Rakúsku, Nemecku a Hong Kongu upevnia reputáciu Triumph-u ako high-tech spoločnosti v oblasti módy. Stanú sa z nich informačné centrá pre textilných technikov a odevných expertov z celého sveta. V roku 1972 sa dámska bielizeň Triumph dostáva na brazílsky, austrálsky a juhoafrický trh.

Očarujúca "Triumph 70 Fashion Show" - najväčšia módna prehliadka, akú kto kedy videl v tom čase - zájazdy po Európe a Ázii. Sociálne zmeny idú ruka v ruke s „flower power“ a mini sukňou. Opäť ako líder, Triumph vyvíja extrémne tenké a ľahké látky pomocou LYCRA® a nylonu. Na konci roku 1970 Triumph uvádza "The Cotton Revolution". Vďaka inováciám v tkaninách dámska bielizeň je obzvlášť mäkká, priliehavá postave a nekrčí sa. Mládež a sexuálna sloboda sa stávajú dôležitými témami reklám: krása, sexualita a zmyselnosť sú zobrazené realisticky. Predaj plne transparentnej podprsenky je v Nemecku inzerovaná sloganom: „ No a čo? Telo je v móde“.

1986 - Triumph International oslavuje svoje 100. narodeniny. V roku osláv skupina zamestnáva 19.000 ľudí po celom svete a dosahuje celkového obratu viac ako 996 miliónov CHF. Spoločnosť preberá exkluzívnu francúzsku značku spodnej bielizne HOM. V roku 1988 sú dohody o franšíze dosiahnuté s Uruguajom a bývalou NDR, ďalšiu expanziu do Kanady, Nového Zélandu a Južnej Kórey.

Návrat pásu – korzet a kult tela

Aerobikové šialenstvo zametá svetom - športovo aktívne ženy vyžadujú špeciálnu bielizeň a Triumph ponúka práve tie správne modely. Podprsenky s bezpečnou oporou a vysokou úrovňou pohodlia nositeľky. Návrhári zrazu premenia rafinovanú dámsku bielizeň na módne vrchné oblečenie, nosené sebavedome ako body a korzet pod sakami. Luxusné body, korzety, topy, podprsenky a nohavičky sú znova v obrovskom dopyte a Triumph vie ako plniť sny.

V roku 1990 kúpou exkluzívnej dámskej bielizne značky Valisère Triumph International rozširuje rozmanitosť svojich kolekcií. . Deväťdesiate roky znamenajú neustálu expanziu do východnej Európy a nové výrobné závody v Thajsku, v Čínskej ľudovej republike a v Indii. Spoločnosť rozširuje počet svojich zamestnancov na viac ako 35.000.

Dekáda The Feel-Good – túžba po prírode

Počas deväťdesiatych rokov spotrebitelia túžia po väčšej prirodzenosti. Triumph International už zakázal nadmerné používanie chemikálií vo výrobných procesoch v sedemdesiatych rokoch. Teraz začína používať vysoko kvalitnú organickú bavlnu, spolu s háčikmi a očkami bez niklu. Kým ramenné vypchávky miznú, push-up podprsenke sa darí: V Nemecku, hrdá a zmyselná topmodelka Naomi Campbell je zobrazená na tri metre vysokých plagátov. Odkaz: „Pre telo – pre zmysly.“ Obrat sa vďaka push-up podprsenkám znásobil šesťkrát. V roku 1998 Triumph uvádza na trh po celom svete inovatívnu "Simply Soft" podprsenku bez švov, v ktorom telesné teplo nositeľky spôsobí, že materiál sa prispôsobiť jej tvaru.

Dámska bielizeň Triumph pokračuje v posilňovaní svojho postavenia. Zhruba za 130 rokov sa spoločnosť každou dekádou stávala väčšou a medzinárodnejšou. Tak dlhý úspech je možný iba s náruživým zmyslom pre módu a s vynikajúcim citom pre túžby a potreby spotrebiteľov. Krásne dizajny, moderné textilné strojárstvo a bezkonkurenčná inovačná sila to všetko charakterizuje dámsku bielizeň Triumph.


waiting...
všetky ceny sú vrátane DPH Poštovné a balné vo výške 4,95 € platíte pri jednej objednávke iba raz